piątek, 20 maja 2016

PUDDING CHIA w 3 wersjach

Hej

Dzisiaj bardzo prosty, zdrowy i smaczny deser. Pewnie większości jest Wam dobrze znany, jednak wciąż dostaję pytania, aby podać szczegółowe proporcję więc oto jestem :)


SKŁADNIKI : 

- 180 ml mleka kokosowego
- 2 czubate łyżki nasion chia
- ew. łyżka syropu z agawy do posłodzenia


dodatki : *

- 100 gramów borówek amerykańskich
- 100 gramów malin
- pół mango

*należy wybrać wariant, który nam najbardziej odpowiada lub zrobić tak jak ja w 3 wersjach. Proporcje puddingu są na jedną porcję


Wlewamy do szklanki mleko i dodajemy nasiona chia. Całość dokładnie mieszamy i wstawiamy do lodówki na 8 godzin, a najlepiej na noc. Po tym czasie ponownie mieszamy łyżką i dekorujemy pudding dowolnie wybranym przez nas dodatkiem. Każdą z owocowych opcji zrobiłam w ten sam sposób czyli zblendowałam owoce na gładki mus. Moje maliny były trochę kwaśne więc dodałam jeszcze odrobinę syropu z agawy. Gotowy pudding można przetrzymywać w lodówce do 2-3 dni (dłużej nie próbowałam).

Smacznego !





Kuchnia Ameryki Północnej 2016
Wiosenne słodkości 2016

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jak zostawisz po sobie ślad i dasz znać co myślisz o moim artykule :)
Liczę na szczerość, ale proszę o kulturę słowa.
Dziękuję za odwiedziny ;)